SERWIS

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich produktów przez nas importowanych i dystrybuowanych.

Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne do produktów firm Eheim, Jager, JBL, Ikola.

W przypadku problemów technicznych z urządzeniami prosimy o kontakt z serwisem

e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zgłoszeniu proszę załączyć dokument potwierdzający zakup + opis usterki.

Serwis pracuje w godzinach 7 - 15

adres serwisu:

HURTOWNIA ARTYKUŁÓW ZOOLOGICZNYCH BADIS

SERWIS TECHNICZNY

ul. Ratuszowa 1/3

03-461 Warszawa

                                              Wejście do hurtowni od strony Jagiellońskiej - dokładna lokalizacja wejścia:

                                                                                 https://goo.gl/maps/MXSnzBVvnSsRPEFf9

Wszystkie reklamacje i naprawy załatwiamy profesjonalnie oraz bez zbędnej zwłoki.

W przypadku naprawy gwarancyjnej, warunkiem przyjęcia jest okazanie dokumentu zakupu oraz prawidłowo wypełnionej gwarancji producenta,

gdzie powinny być:

Data sprzedaży urządzenia / Pieczątka sklepu / Model urządzenia / Nasza pieczątka (lub naklejka) na karcie gwarancji
 
Bardzo ważną czynnością jest wcześniejszy kontakt z nami.

Jak nauczyło nas doświadczenie ok 70 % problemów technicznych można rozwiązać poprzez konsultację e-mail,

pozwala to oszczędzać na przesyłkach i minimalizuje czas bezczynności urządzenia.

Do urządzenia należy dołączyć krótki opis uszkodzenia lub wady.